Eşimin rahmetli abisinin adı Mevlütmüş ve vurularak ölmüş çok aklı başında akıllı uslu biri değilmiş. Eşim tutundu oglumun adı mevlüt olacak bu benim hayalim. Ben kesinlikle istemiyorum oglumun direk böyle bir yükle başlamasını, insanlara acı veren birinin ismini oglumun taşımasını istemiyorum ama eşime bunu sürekli izah etmeme rağmen kesinlikle düşüncesinden dönmüyor 2 isimi mevlüt ismini kullanmak şartıyla kabul ediyor. Bu akşam en son koymazsan bana yaptığın bir saygısızlıktır ne koyarsan koy karışmıyorum ama benden de kendine saygı bekleme artık dedi kapadı konuyu. Kafayı sıyırıcam. Böyle durum yaşayan varmı nasıl Bi yol İzlediniz.