Ne kadar dikkat etsemdeee grip oldum. Grip olacağım zamanda benim ilk önce faranjitle başlıyor. Boğazım o kadar kötü acıyor ki, göğsüme kadar inen bir yanma hissiii!! Uyutmuyo gecelerii. İlaçda yasakk. Tecrübeli hamişler siz ne yaptınız böyle olanlaar varmı??