1tirtil1cicekannesi bende ezgı hanıma gıdıyorım cok memnunum muanede sana herseyı anlatıyor dogum katına uc kere cıktım odalar ıkı kısılık ama kalabalık degılyanı com hasta yok bıde refaketcı erkek olmuyor zıyarete gelıyor ama sana bakamıyor hanı yanına bı,hasta daha,gelır rahatsız olur diye odalar temız,hemsıreler bırsuru var ve ılgılıler ben ıkı kere dogum kadına cıkıp kan taktırdım yarın,da,gıdıcem,hatta,dogum katında hemsıreye sordum kan serumu takılıyorum kanım yukselmıyor ne yapıcam diye,sordum o da hıc endıse etme yukselmezse dogumdan snr kızılaydan kan takılır dedi aslında,cuma takılcaktım,kanı cocuklardan gıdemedım yarın takılcam hastane güzel uc arkadasım da orda dogum yaptı bırı normal ıkısı sezeryan
He,ezgı hanımda dogum olcak sezeryan oldıgu ıcın o planlıyor,ezgi hanım da,uyku,hale de bode eyupcan bey var,ama,ezgi hanım baska ılgılı