Kızlar oğluma hamileyken hiç öyle bir sorun yaşamadım adet günüm yaklaştığında çıkmaya başladı adet olacağımdandır dedim şimdi 6 haftalık hamileymişim ve sivilceye benzer şeyler çoğaldı
Birinci sorum acaba hamilelikle ilgisi var mı ?
İkinci sorum yaşayan ve bunun için bir şey kullanan var mı?
Ben ergenlikte bile çok sivilce problemi yaşamadım
Şimdi 5-6 tane küçük çıkınca korktum daha da çoğalır diye