qzm2022 Kızlarr 33+4 olduk geceleri nefes darliğından uyuyamiyorum nefes almakta zorlaniyorum var mi benim gibi olan anneler😪
Tugce38 qzm2022 ben ben o kadar kötüyüm ki 1. Bucuk yasında oğlum var daralmaktsn uyuyamıyorm tam uykuya dalınca da oğlum uyanıyo 😭
1995_ qzm2022 bende 35. Haftama girdim yaklaşık bir aydır o sıkıntıyı çekiyorum bende valla de ktoruma söyledim iki yastıkla yatmaya çalış dedi
1995_ qzm2022 yok ben iki yastıkla uyuyamam ama TV izlerken falan uzanırken iki yastıkla uzanıyorum ise yariyor gibi.