Semsemluli Tatlı ve turşu aşerdim bununla anlaşılırmı acaba sabah bulantılarım yok gün içerisinde oluyo
Tubatgn Semsemluli Ben tatlıda yedim ekşide acıda her şeyi aşeriyorum canım istiyor. Bunların hepsi hurafe canım, oğlum oluyor 🌺
TinyBabys Semsemluli ilk kızıma hamileyken hayatımda yemediğim kadar tatlı yemişimdir, sabah bulantım oluyordu. İkinci kızıma hamileyim deli gibi turşulu limonlu şeyler yiyorum. Tüm gün hatta gece bile bulantım oluyordu. Yani her bebek farklı ☺️
Semanur-51 Semsemluli bende tatlı yiyorum bulantım hiç yok kimisi oğlan diyor kimisi kız artık arastirmayi bıraktım cinsiyeti ultrasonda görünene kadar tahmin çok zor ama insan merak ediyor 😄