Bsra03 Merhaba hanımlar 37+3 olduk bişey soracaktım çoğu kişiden memeden sıvı gelmesi süt gelmesi oluşuyor bende böyle bir durum olmadı acaba normal mi ??
Karabiber Bsra03 benden de hiç gelmedi. Doğumdan sonra Şuan da Rabbime şükürler olsun süt akıyor resmen.
Avayaz 1 ay önce arkdaşm doğum yaptı ziyarete gittiğimde muhabbeti açıldı ben de geliyor ara ara mesela ama onda hiç gelmemiş normal bence çocuğu da maşAllah gayet sağlıklı