Dilaraa23 Arkadaşlar yanlış anlamayın sadece merakımdan soruyorum neden tek isim değilde iki isim konuluyor artık bebeklere
Erbe Dilaraa23 ben sadece kulağına okuttum Hamza Aren ama kimlikte Aren yazıyor hz hamzanin hayatından çok etkilendigim için koymak istedim kulağına okuttum ama kimliğe yazdirmadimama oglusumuncagirken ben Hamza Aren diye cagiriom onuda öğrensin die
Smyye1B Dilaraa23 Oğluma koyduğum iki ismide çok beğeniyorum birini koysam aklım birinde kalacakti Ömer Berâ koyduk kimlikte öyle yazıyor kulağına Sadece Ömer okundu 😇
Merveofs Dilaraa23 ben de hiç sevmem ama kızım iki isimli oldu. Kocam beyefendisi babasını kıramadı onun da istediği oldu…
Dilaraa23 Mervebyr20 şuanda dikkatimi çekti tek isim koyan yok neredeyse acaba bir nedeni mi var bilmediğim merak ettim :)
Fnd92 Erbe yaaaa görmeden içim ısındı size 🫠🥰 bende lisede hz. Hamza’nın hayatından çok etkilendim okuyunca rüyamda görmüştüm bide oğlumun ismi Mehmet Hamza sağlıkla büyütün 🥹😊
Cntkn Yeni bibdurum değil kl bu . 34 ysımdayım iki ismim var.Şimdi oglum a da iki isim koyucm. Kendi begendıgını secıp kullansın.
Dilaraa23 Cntkn yani kendisi hangisini beğenirse onu kullansın diye koydunuz, eskiden duymazdım çok nadirdi şuan neredeyse hep iki isim
Dilaraa23 bosyapmaa bana tek isim daha pratik geliyor çünkü. Acaba dedim bilmediğim birşey mi var herkes iki tane koyuyor 😄
Dilaraa23 Smyye1B anladım canım demek ki tercih meselesiymiş tamamen, sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah 🧡
Tubatgn Dilaraa23 Koyacağım isme bir başka isim yakışmadığı için ikinci ismi olmayacak, ama alternatif olsaydı bende koyardım. 🌺
Tubatgn Dilaraa23 Kızım olsaydı eğer aklımda ki isimleri söyleyim sana canım Pera Eliz Aden Piraye Leyla (bu ikinci isim tercihim olurdu) 🌺🌺
Dilaraa23 Tubatgn pera benimde çokk hoşuma gidiyor ama istanbulluyuz pera palas var otel her duyan onu söylüyor sinir oluyorum😄
MelisY Dilaraa23 ben iki isimliyim normalde cocuguma tek isim koyucam insanin istemedigi bir isimle surekli hitap edilmesi insanda cok kotu his yaratiyor bunu yasadigim icin 2 isme karsiyim valla
Tubatgn Dilaraa23 Dizisi olduğu için bu kadar kulağa yatkın geliyor, dizi çıkmasa kimsenin umurunda olmazdı. Kimseyi takma ne hoşuna gidiyorsa onu tercih etmelisin 🤗
Dilaraa23 Tubatgn evet bide şimdi diziside çıktı dediğiniz gibi iyice biliniyor ama hoş bir isim yani doğru diyosun bunu düşüncem😌