Kızlar aslında şeker yüklemesi yaptırmıcaktım.. Nedenini açıklayıp yaptırmak isteyen hamişlerin kafasını karıştırmak istemiyorum 🙈 Ama bugün buna mecbur tutuldum, sorunlu bir hamilelik geçirdiğim için😑 Neyse, doktorumun söylemesine göre Hamilelik şekerim varmış. 75’lik içececek içtim. Aç karına 90 olan şekerim içtikten 60 dk sonra 190 , 120 dk sonra 180 😑 Şimdi sorum şu.. Hamilelik şekeri olupta diyete başlayan varmı? Ki ben fazla yemek yiyebilen birisi değilim.. Diyete başlarsam hiç yiyemem gibime geliyor😑 haydin bana akıl verin.. aynı durumda olan annişler🤰