Biz bugün 14 haftalık olduk, vee elma 🍎😇
Hamileliğim ilk baştan beri rahat geçiyor sadece biraz fazla evham yapıyorum, çok sabırsızım, diğer randevuma kadar günler geçmiyor sanki :) 12+2de doktorum küçük bi ihtimalle kız gibi 16. Hafta netleşir dedi, ay sonu randevumuz var inşallah hayırlısı neyse o olsun :) gönlümden geçen kız hissettiğim erkek, ama doktor kız dedi diye sevinemiyorum çünkü netleşmedi belki erkek diyecek yani kızım diye sevip alışıp erkek çıkarsa biraz üzülürüm :) tabiki en önemlisi sağlıklı olması kız erkek farketmez, herkese sağlıklı hamilelik ve sağlıklı hayırlı bebekler nasip etsin inşallah 🙏 birde fazlasıyla halsizlik ve uyku var bunları unutmayım :) birde Allahım isteyen bekleyen herkese tez zamanda hayırlısından versin sağlıklı bebişler 💚🙏