oykumm_1233 An itibariyle 30. haftaya giriş yaptık kızlar artık gerı sayım başladı dıye bılırmıyızz 🙏🏻 Hepımız sag saglım kucagımıza alalım ınsallah
Annesininportakali53 oykumm_1233 diyebiliriz… 32+2 den selam teyzeleyyy bizde tosbigimin kıyafetlerini yıkamaya uğraşıyoruz
CananDuru oykumm_1233 Selam benim 35+5 ama yine de selam hayat inanilmaz zorlastı desem beni anlarmısınız 🙄
Tugce38 oykumm_1233 bizimde 30 haftamız ve sezeryan doğum olcagı için 37 38 haftada alıncak 🥰 8 hafta die düşünyorm bi yanım cok heycanlı bi yanım endiseli 2 yasında oğlum var nasıl tepki vercek nasıl olcak ben onu bırakıp nasıl doğuma gidicem🥹😭