Benim bebeğim alerjik olduğu icin böle yapıyordu. Emmek isteyip biraz başlayıp sonra ağlayarak bırakıyordu. Sonradan anladık sebebinin alerji olmasını. O sütü içmek istiyor ama sonra karnına yumruk yemiscesine agri girdiği için aslında bir yandan da içmek istemiyor gibi düşün demisti doktor . Neyseki alerji uzmanı eşliğinde besin alerjisine uygun diyet yaptıktan sonra sorunsuz emmeye başladı ve diğer huzursuzluk şikayetleri de bitti . Umarim alerji tqrzi birsey değildir, sadece gazdır 🤷♀️🤷♀️