Selam bayanlar..ilk hamileligim malesef 7.hafta düsük oldu..suan 2. Hamileligim dün kanamam oldugu icin hastaneye gittik esimle ikiz gebelik olabilir dediler ama kalp atisi suan görünmüyo henüz ikiz ose gercekten gec gelisebilir dedi.. buna benzer bisey yasadiniz mi? Kanamam suan yine var ama az yani asiri degil… endiselenmelimiyim sizce? Bu arada ne benim ailemde ne esimin ailesinde ikiz yok baya şok olduk 2 tane bisey görünüyo ama emin olamiyorum dedi doktor