Merhaba arkadaşlar, ebebekten bagi neo bebek arabası baktık sürüşü vs çok güzeldi tek kafama takılan öndeki korkuluğu ile oturma mesafesinin kısa olması. Burada da onunla alakalı birkaç olumsuz yorum vardı kullananlar bilgilendirebilir mi olumlu ve olumsuz yönleri hakkında 😊