Nurdan1604 Benim adetim 16 ekimde olacak şuan 5-6 gün var ama meraktan ölmek üzereyim 🙃 test yaparsam negatif çıkar ve üzülürüm diye yapmak istemiyorum ama canım da durmuyor 🥹🥹🥹Sizin kaç gün kala Testte pozitif çıkmıştı tecrübeli anneler ❤️☺️🐣
Tubatgn Nurdan1604 Normalde erken gebelik testleri 6 gün öncesine kadar doğru sonuç veriyor. Ama bu senin yumurtlama günlerin ile alakalı. Ben erken gebelik testi yaptım adetime 6 gün kala negatif çıkarken kanda hamile olduğumu öğrendim. Çünkü beta hormonu önce kanda yükseliyor sonra idrara düşüyor. Eğer kan vermek istemiyorum dersen regl gecikmesinden 4 5 gün sonra idrar testi yap daha iyi sonuç alırsın. Bana kalırsa direk kan ver kesin sonuç alırsın 🌺
Gzmslmz Nurdan1604 bende ogrendigimde 10 gun kadar vardi 🙈🙈 hatta ilk erken testte cift cizgi gordum kan negatif cikti 2 gun sonra tekrar kan verdim o zaman degerim 37.5 cikmisti dis gebelik olabilir diye geri gelmistim doktordan simdi 34. Haftadayiz🥰
benbilmirem Ben erken gebelik testi almıştım 5 gün önce öğrendim . Suan 21 haftalik olduk , insallah sizde en kısa zamanda hafta saymaya başlarsınız 😇🙏
Nurdan1604 benbilmirem ayy cidden bu bana moral oldu yarın test yapayım belki çıkar ☺️🥹 inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😍🐣
Nurdan1604 Tubatgn çok sağolun ❤️adetime 5 gün kala kan versem çıkar mı acaba kesin 🥹 yoksa negatif çıkma şansı da var mı ?
Tubatgn Nurdan1604 yumurtlama döneminizi doğru biliyor iseniz ve o günleri net olarak değerlendirdiyseniz üzerinden 11 gün geçtiyse kanda çıkar 🙏🏻 ben 13.gün baktırdım kana öyle öğrendim