Cicekarslan 35+6 da doğum yaptım 9 ekimde bebeğin eşi azcık kopmuştu çok zorlanmış tam zamanında yetiştik dedi doktor bebeğimi küveze aldılar solunum sıkıntısı var diye öyle bir durum yaşayan var mı bebekleriniz kaç gün kaldı