Busraa97 38+3 uz.Dunden beri sarı yeşil akintim var.Sizce doktora gitmelimiyim.Doğumla alakası olabilir mi 😕😐
Minnil Busraa97 yeşil akıntının iyi olmadığı söyleniyor Bebek kakasını yaptığında yeşil akıntı gelirmiş doktorunuzla konuşmakta fayda vardır
Gmzcngi Busraa97 canım sen yine doktoruna sor istersen ama bana sarı ve yeşil akıntın olur korkma bir sorun yok kahverengi olursa eğer o zaman sorun vardır demek demişti o yüzden korkma sende birşey yoktur🙏🏻❤️