Kızlar lütfen birşey söyleyin ben ne yasıyorum böyle, happykidse yazdım ama cevap veren yok, burdan deniycem sansımı, 1ay 8günlük oğlum zaten yatırınca aglama problemimiz vardı bugün asırı ağlamalar eklendi. Durmadan emmek istiyor zaten hep, ama bugün dahada düştü memeye, bacaklarını kasıyor ıkınıyor sürekli, memeye alıyorum cok rahatlıyor, salıyor kendini, ama Emdikçe gazı oluyor , gazı oldukça emmek rahatlamak istiyor, yada sadece meme icin mi yapıyor bilmiyorum gazı olan cocuk memede hicbirseyi yokmus gibi emer mi, napıcagımı şaşırdım, memeden ayırdıgım anda ağlıyor, karnına masaj yaptım, ayaklarına sıcak ılık havlu koydum biraz gaz cıkardı rahatladı gibi, kucagımda uyuyor, biraz pozisyon degistireyim hemen ağlamaya başlıyor uyanıp, doyduğuna eminim, ama gazı olan bebek emer mi, memede rahat rahat uyuyor emmese bile. Bebeğim ne istiyor sizce?