Haleasrky Merhaba kızlar 18+4 mide bulantısı ve yanmam hiç azalmadı normalde gaviscon kullanıyordum doktorum birde mide koruyu yazdı bugün internetten baktım sakıncalı diyor kullanan var mı
Canankk Haleasrky ben aylardır kullanıyorum gavıscon la bırlıkte kullanıyorum hem de cunku kullanmasam hıcbır sey yıyemıyorum hıc beslenemıyorum yanı daha kötü. İlaç hıcbır zaman ıyı bır sey degıl tabıkı ama tamamen kullanılmaması gereken bır sey olsa doktor da vermez.
68selda06 Haleasrky ben kullanıyorum kan sulandirici iyne kullandığım için kullanıyorum 12 haftalık hamileyim
Pinar02 Haleasrky vallaha 16 hafatan 39 haftaya kadar mide yanmamdan oldum doktoruma soyledim hic bise vermedim normal dedi bebek baski yapiyo dedi . Oyle cektim hic bisi kullanamdim . Oldum ama öldüm yani. Suan bebek asagiya indigi icin rahatim
tosimosi Bende kullanıyorum canım, ayrıca rennie diye gaviscon türevi bir şurupta kullanıyorum 12 haftalığım, bende öncesinde de zaten reflü vardı hamilelikte beraber daha fazla arttı, kullanmazsam çok zor oluyor