37+4 üm bende 1 haftadır hissettiğim ağrıyı tarif edecek kelimem yok 😔 bugün kontrolde sordum doktora kanala girmeye çalışıyor dedi bundan sonra bu ağrılar normal doğuma kadar dedi. Bide benim doktorum sezeryana bile 39+ da alıyor 41. Hafta dolana kadarda normal doğum için bekliyor . Nasıl geçecek bu günler… En başından beri normal doğum istedim ama bence benim çatı durumum uygun değil çünkü çevremde bu kadar çok ağrı çeken kimseyi hatırlamıyorum ayağımı kaldıramıyorum, yuruyemiyorum, oturup kalkamıyorum, yatsam dönemiyorum 😪