Batindan yapılan ultrasonla kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz
Dikkatbebekvar ben 6. Haftamda duymuştum. Kişiye göre değişkenlik gosteriyor ama.
Dikkatbebekvar 7de 🌺🌺
Dikkatbebekvar 6+5 de duymuştum 😌
9 haftalıktı
Tubatgn alttan muayene de değil di mi karından bakıldı
Dikkatbebekvar evet karından ultrasonla genel olarak 7de başlıyor duyulmaya kalp atışı
9.haftada gittiğim için o zaman duydum ben de