Kişi o ağrının doğum ağrısı olduğunu anlıyor geldiğinde anlarsınız garip bi ağrı çünkü. Ben 36 da ki zamani değildi uzanmış tv izlerken saniyelik adet ağrısı gibi belime geldi gitti yarim saat sonra tekrar geldi gitti ama saniyelik. Sizin bahsettiğiniz agri dk larca süren ağrı o farklı. doğum sancısı sürekli olan değil geliyor 3 sn gidiyor geliyor gidiyor gibi :)