Bundan iki gün önce erken gebelik testi yapmıştım adetime dört gün vardı pozitif yani silik çıktı daha doğrusu kan testi yaptım tahlillerde gebelik var ama düşük çıkmıştı kaç çıktığını sormadım anlamıyordum çünkü hafta sonu olduğu için p. Tesi kadın doğuma gidin söylendi bugün gitim doktor birşey görmedi aştan muane de etti yok dedi ama halen adetime 2 gün var dedim o zaman normal dedi erken öğrenmişsin dedi 4 gün sonra tekrar kan tahlili istiyorum öyle gel dedi sizce gebesiyim değilmiyim dış gebelikte olabilir diyor ama kasıklarım çok ağrıyor .😞😞