K-dg-c Kızlar ilk haftalarda kasık ağrım çok oldu. Ama baya yoktu iki gündür kasık ağrısı ve bel ağrısı var adet olacakmışım gibi normal mi sizce yaşayan var mı
Prensesmelek K-dg-c evet o haftalarda tekrar oluyor benımde olmstm 18 22 haftalarda doktrm norml demıstı bebek buyuyor