Kızlar 11 haftalık hamileyim ve öğretmenim. Mevzuata, izinlere tam olarak hakim değilim açıkçası. Şimdi tam olarak ne zaman izine ayrılabilirim? İkinci dönem okula gitmek istemiyorum. Doğum da Nisan sonu Mayıs başı gibi görünüyor. Yaz tatili de yaklaşacağı için iznim yanmış mı olacak? Doğum sonrası izni önceden kullanamıyor muyum erkenden ayrılsam izne?