33+5deyim şuan. 4 gün önce muayeneye gittiğimde herşey normalken nst de sancı göründü iki gün hastanede yattım ilaç tedavisiyle. Daha hazırlamamıştım eve geldiğimde ilk işim yıkanmıştı zaten ütüleyip hazırlamak oldu. Korktum çünkü erken gelebilir her an o yüzden hazırlıklı olmakta fayda var