Cansudinc Kızlar çarşamba günü ikili test olacağım. Test sonucu ne kadar sürede çıkıyor . Randevum sabah 11.20 de gün içerisinde çıkar mı yoksa beklemeli miyim . Devlet hastahanesi bu arada
Bebisinizz Cansudinc bende devlet hastanesinde yaptırmıştım ikili testi 2 hafta sonra çıkmıştı sonuçlar enabızdan kendiniz göremiyorsunuz doktorunuz görüyor anca o yorumluyor inşallah güzel sonuçlar alırsınız