[silindi] 28 haftalığım ve ayağa kalktığımda baskı hissediyorum alttan😔 karnımda bi sertlik falanda yok ama ben mi aceba evham yapıyorum yaşıyan var mı?
Ipekk123 [silindi] bana da 29.haftada kendimi çok yorduğum bi gün olmuştu kontrolde bebeğin başının aşağı indiğini söyledi doktor muhtemelen sizin de öyledir şimdi 38 olduk o yüzden korkmayın stres olmayın kontrole gidin dinlenin der muhtemelen doktorunuz
teachering06 [silindi] yorulunca oluyor, yatın bir gün dinlenin. Ben şuan 37deyim, 24ten beri ne zaman yorulssm böyle oluyor dinlenince normale dönüyor
Lylaars [silindi] ondandır büyük ihtimalle ayağınızı yukarı kaldırıp dinlenin geçer inşallah geçmezse doktora gidersiniz
Bernnnaaaa [silindi] bende 28 haftalığım dün olduğu kendimi çok yorduğum için bugun dinlendim hep ağrım yok çok şükür
Sineeeeee Çok yormayın kendinizi dinlenmek çok önemli.Misafir için hazırlık tabiki güzel birsey ama sizden ve bebeğinizin daha önemli olamaz.Cok yorulmak iyi birsey değil.Bol bol dinlenin.Agir işler yapmayın.cok geçmiş olsun
Deletedmom_12 [silindi] 29 haftamdayim gecen hafta aynini yasadm hatta post actmm Normalmiş bebegim makat gelisli ondan altta hissediyomusum