Goktugsuk1 Ben belden oldum ve çevremde baş ağrısı en uzun çeken kişi bendim. En son 5.gun ağlayarak acile gittim kadın doğumcu kafein serumu yazdı iki serum sonrasında düzeldim. Belden olursaniz ameliyattan çıkar çıkmaz bol bol kafein almaya başlayın sade türk kahvesi, sade Nescafe, kola da olurmuş. Bol bol su için. Damarların sıvıyla dolu kalması gerekiyor. Bir de doktor ayağa kalkabilirsin diyene kadar ayak baş parmaginizi bile oynatmayin. Burda bir arkadaş söylemişti bunu ve bu da baş ağrısının kalmasına sebep oluyormuş ben malesef fazla tez canlı bir insan olarak çok hareket etmeye çalıştım ve yürümeye başladıktan sonra çok yürüdüm baya yormusum kendimi hemşire bile kendini çok yoruyorsun bu kadar yürüme yatakta bacaklarını ileri geri kendine doğru çeksen yeter demişti. Dinlenmek de baş ağrısının kalmamasina faydalı oluyormuş siz dinlenin de bol bol. Bel ağrım da birkaç gün sonra geçti benim şuan 28 gün oldu gayet iyiyim. Bu kadar şeye rağmen bebeğimi o an görebilmek karnımdan çıktıktan sonra yanağıma koymaları ve sıcacık yanağını opebilmek paha biçilemezdi 🥰