betus_19 38+5 haftalığız sabahtan belli karın kasılmam var şuan 5 dakikada bir oluyo duş aldım hala aynı ama sancı falan yok ilk gebeliğim doktora gitmelimiyim
teachering06 betus_19 bende 37deyim, doktor karnın karpuz gibi semsert olur, 3 dk da bir girer ve en az 1 dk sürer böyle bir kasılma olursa haber ver bana dedi
Evin45 betus_19 bendede çok yoğun oluyor geceleri uyuyamıyorum ama 40+2 oldum hala doğum başlamadı doktor sancı olması gerekiyor belimden kalçana ve kaşığına vurması gerekiyor 5 dk altına inince bu ağrılar bekleme gel hastaneye dedi
betus_19 teachering06 Pikachuuubaybi geldim doktora sancı varmış hissetmiyomuşum gerçekten nstye aldılar bekliyorum
Pikachuuubaybi Kasilmalariniz düzenliyor konuşun doktorunuzla benimde nişanim geldi düzenli kasilma olmasını bekliyorum
betus_19 kr1907 rahmin kasılmasıyla oluyo karnıma bastırınca sanki basketbol topu var gibi oluyo kas katı oluyo
Pikachuuubaybi betus_19 bende de 15 20 dakika da bi kasilmaya başladı böyle devam ederde sıklaşirsa bende gidicem
betus_19 Pikachuuubaybi baktılar forme dediler ne demek anlamadım sancımı hissetmediğim için geri eve gönderdiler kasılma var ama sancı yok