Senanur567 BBuseY bende 20+1 olmayi planlıyorum onun için sormuştum sağlık ocağı çağırmasa bile yaparlar mı
Son-ali295 BBuseY bende olmuştum ama hemşirenin dediği şeyler olmadı kol ağrısı yada ateş olmamıştı ablam olduğunda ağrı olmuş yani herkeste ayni belirti olmuyor kişiden kişiye değişiyor
ilayda_nurrrr60 BBuseY bende öyle dedimde bi zararı yok canım iç boşuna acı çekme bi tehlikesi olsa önermezler için diye