Gamzerk0 enfeksiyon değilse normal, bendede olmuştu 17-24 arası hatta baya fazla olmuştu, enfeksiyon sanmıştım ama temiz çıkmıştı, magnezyum başlamıştı doktor, birde makat duruştu ayaklarıyls rahim ağzına ve mesaneye vuruyordu o yüzden oluyor demişti doktor, şuan 37deyim hala aynı pozisyonda ağrı ve baskı çook daha fazla arttı, hatta bszen mesaneme öyle bir vuruyor ki idrarımı kaçırıyorum