Mayki busranur_19 ben selçuk tıpta yaptırmıştım,Gökçendi sanırım doktorun adı çok güzel ilgilenmişti ☺️
Happy52 Kızlar devlette bizde görebiliyor muyuz bebeğimizi incelerken yoksa sadece doktor bakıp anlatıyor mu?
Tombikis96 Mayki radyoloji bakmıyor mu neden ücretli onu anlamadım özelden mi poliklinikten gittiğinde de mi aynı 🤦🏻♀️ Bi arkadaş ücretsiz demişti ona göre randevu alacam ve şu an kafa karışık 🤷🏻♀️
Mayki Tombikis96 ben özel randevusundan almıştım uzman doktor bakmıştı zaten bu kadar önemli bir şeyin radyolojinin bakması çok saçma geliyor
Gonya42 Tombikis96 radyoloji bedava yapıyor sıra varsa, perinatoloji hocası baksın dersen para vercen
Tombikis96 Mayki yani tabiki önemli ama radyoloji bölümünde de zaten uzman bi doktor oluyor bence herkes işinde iyidir ama o anki durumun neyi gösterdiği de önemli diye düşünüyorum