Zcicek Sevgili hanımlar lohusa takımlarınin gereksiz pahalı olduğunu düşünüyorum, hastanede giymek için pijama takımı almak daha mantıklı geldi ,onerebileceginiz önü düğmeli pijama takımı linki varsa söyler misiniz
Nsy Zcicek ben lc waikiki den 200 tlydi sanirim önden düğmeli çiçekli pijama takımı aldım bir de bulunduğum semtte bir mağazadan sabahlığı ve emzirme özelliği olan bir takım aldım 2 tane yeterli diye düşünüyorum :)
yabadabaduu Zcicek ben normal iç çamaşırcılarda bir saten birde normal pemye kumaştan önü düğmeli iki takım aldım uygun fiyatlılardan sorupta. Sizde yakında çarşı gibi biyer varsa bakabilirsiniz öyle biyerden. lohusa takımları ve gecelikleri aşırı pahalı her zamanda giyilmeyecek onlar pijamayı hep giyeriz en azından
Luz Zcicek iç giyim özel diye bir site var ordan aldım ben. Lohusa pijama takımı 130 liraydı kumaşı falan çok güzel fiyatta gayet makul bir bakın isterseniz.
Merveofs Ben bi normal dugmesiz falan pijama takımı koymuştum bir de miss dünya lissadan gecelik+sabahlık takım almıştım. Kumaşı falan gayet güzeldi ve piyasaya göre gayet uygundu canım bak istersen
Selin_myd Bende ilk doğumumda lohusa takımı almıştım gupurlu filan inan hiç gerek yokmuş ilk olduğu için çok da rahat edemiyorsun , şimdi kısmetse ikinci doğumum olacak 2 adet önden dugmeli aldım Trendyol dan 2 sinin fiyati lohusa setinden daha ucuz sen düşün 😂