Yusufayazin__annesi benimde böyleydi. Yani akşamına tekrar yapmadım ama o günü değerlendirdim inşallah catlamistir umuduyla. Sabah saat 11 de yaptığım sizin 10 da yaptığınız gibiydi . Bir gün sonra yaptığım silik gibiydi artık Allah’a kalmış. Değerlendir derim