Nesli3504 Allah Allah ben her kırılgan gibi hissettiğimde ıhlamur içiyorum yani hatta bugünde içtim 37. Haftamdayım kırılganlık var hasta olmamak ıcın ıctım yani , boğazlarım ağrıdıgında filan sıcak bişeyler icme ihtiyacı duyuyorum , niye öyle demis sasırdım