Sedaaa95 benim eşim annem ikiside kaldı çok iyi oldu. Çünkü çıkıp alınması gereken şeyler oluyor ve altını falan annem temizledi çünkü göbek bağının oluşu çok küçük oluşu insanı tedirgin ediyor. Önemli olan hem senin rahat etmen hem bebeğin rahat olması tek açıdan düşünme annenin gelmesi imkanın var kullan bence. Benim bebeğim doğduğu gün sabaha kadar 10 dkda bir ağladı sürekli emzirmeye çalıştım annem kucağına aldı gezdirdi çünkü ben zaten yorgundum eşim sabahın köründe kalktı akşama kadar zaten heyecan gerginlik derken perişan haldeydi bunları da düşünün 😊