yses Merhaba arkadaşlar beşinci haftada beta HCG değeriniz kaç çıkmıştı acaba çoğul gebeliklerde değer daha fazla cikiyir sanirim
Brck0303 yses beta ile ilgisi yok bence 1234ile öğrendim gebelik yoktur falan dediler ama 7 haftalık tı herkes düşer dedi dedi şükür benimle birlikte değeri 10 binlerde olan bebeği olmayan da oldu o ultrasonda belli olur beta değeriniz kaç çıktı
Gny18 yses betadan belli olmuyor canım. Usg de daha net belli oluyor. Hamileliğimin başında gayet normal ilerliyordu betam. İkizlerim olduğunu da 10 Haftada öğrendim 😅
RehoGelin yses benim beta değerim tekil gebelik gibi yükseldi sonra doktor 2 kese gördü 5. Haftada normal dedi ikiz gebelikte yüksek seyretme her zaman dedi
_mmmmellek yses testinizde idrarə döker dökmez çizgi çok belirgin çıktımı? Bende öyle olmuşdu adetim 3 gün geçmişti test yaptım çok belirgin cift çizgi çıktı saniyesinde
Gorkim Evet ultrasondan belli olur beta ile ilgili değil beta yüksek olur dış gebelikte olabilir Allah korusun
yses Brck0303 benim beşinci haftada 9800 küsur çıktı da fazla değil mi internette bu haftada en fazla 7000 gösteriyor
Gny18 yses 5. Haftada tek kese gördü doktorum bebek oluşurmu oluşmaz mı bilemem dedi sonra grev falan vardı doktora gidemedim 10. Haftada gittiğimde tek kesede 2 bebek vardı 🥹 şimdi kucağındalar çok şükür 🤲🏻
yses Brck0303 bir kere gittim işte dün beşinci haftada keseyi gördük beta 9800 başka bir şey yok iki hafta sonra kontrole gidicem bebeği görmeye kalp atışını duymak için vs inşallah
_mmmmellek yses ben abimle çift yumurta ikiziyim benim kilerde ikiz oldu Allahıma binlerce şükür hep istediğim sizdede varsa öyle bir şey olma ihtimali çok daha yüksek
Fatosfato Beta benım tüp bebek transfer 8.gunumde 300 cıktı ben oradan anladım cunku aşılamada yapmıstm aşılamada beta tekte 20 idi yüksek cıkınca hergun daha artırıyor zaten bellı edıyor
misbebek yses beta ile ilgisi yok kızımı on binlerce bi değerle öğrendim ikizlerimi de 2200 beta çıkmıştı öyle öğrendim canım 🤗
Fatosfato yses normAl degerde ıkız ıcın soruyorsanız kese gozukur bu haftalarda beta normal değerinde