Canım Allah şifa versin öncelikle Bende bu süreçlerde geçtim babam kemoterapi görüyordu ama sana asla hiçbir zararı yok bizim onlara oluyor mikrop bulastryrz sadece Her şey rabbimiz emriyle olur Bunları düşünme anne ni yalnız bırakma onun yanında ol onun sana çok ihtiyacı vardır.