Arkadaşlar ben 33 haftalık hamileyim, dün gece çok şiddetli ağrılarim oldu, doktora gittim. Ve bebeğin ters döndüğünü, doğuma hazırlandığını söyledi. Protestan ilacı verdi, 10 gün hiç kalkmadan yat dedi. Böyle bir durum yasayasınız var mı, sonraki sürecinin nasıl ilerledi. Teşekkür ederim.