Kizlar sadece idrara çıktığımda oluyor bir baski hissediyorum kasiğimda ve bu işerken ağrı yapiyor
Bugun yaptirdim idrar enfeksiyonuna temiz çıktı vajinal enfeksiyona da baktirdim temiz bebek baski mi yapiyor ondan mi korkmaya başladım tekme atinca yukarlarda bazende kasiklarda hisediyorum ters dönse herhalde vurmaz anlamadim yardimci olun lutfen 22+0 yoksa doktoru aricam normal mi bilemiyorum