Bstkrmn Bildiğim kadarıyla bağışlamak için herhangi bir ücret talep etmiyorlar. Adı üstünde bağış zaten, bir de para talep edecek halleri yok. Ama saklama için belli bir yer ve ortam gerektiği için haliyle ücretli oluyor. Ama dediğiniz gibi maalesef ücret biraz fazla gibi 🙄