Krispiim16 Duyguynrky canım folikasit başladım bugün aile hekimim verdi allah nasip ederse 19unda randevum var keseyide kalp atışını da duymak nasıl olur inşallah 😌
Duyguynrky Krispiim16 folik asit başlı başına yeterli olmuyor canım onun için dedim. İnşallahh duyarsın 🙏🏼
Deletedmom2224 Krispiim16 çok normal artıyor 😊 2500 den sonra kese gözükür ondan sonraki haftada bebeği ve kalp atışını görebilirsiniz 😍
Krispiim16 Duyguynrky folbiol verdi canım 10 gün sonra randevum var doktorun eğer gerekli görürse değiştirir çaren dedi