Kızlar selam ben ilk gebeliğim dış gebelikti tüpe zarar verdiği için sol tüpüm alındı . Şimdi tekrar deniycez Allah nasip kısmet ederse inşallah tabi ama onun öncesinde rahim filmi çektiren varmı aranızdı tek tüpüm kaldığı için diger tüpümde herhangi bir tıkanıklık olumsuz durum var mı diye korkuyorum doktorum hasar gören tüpümü alırken kalan tüpüm için sağlam demişti ama yinede içim rahat etmiyor