hilalaldemir44 Kizlar kalp atisi icin cuma gunu gidecegiz şu an 6+4 uz . belirtileriniz neler ? Bende mide bulantisi ve kasiklarima bicak gibi agrilar saplaniyor 😔
yagmur089 hilalaldemir44 bende 6+2deyim yarn inşallah kontrole gidecem feci sekilde mide bulantisi kusma benim 4 haftalikken basladiydi ondan önceleri de vardi da cok hafifti ama 4 haftalikken cok agirdi simdide agir geciriuorum yrn mide ilacı yazdircam siz kalp atisini duydunuzmu Aceba
excitedmom- hilalaldemir44 bizde şuan 6+4 üz çok kötü mide bulantısı var özellikle sabahları çok kötü uyanıyorum hiç bişey yiyemiyorum
Eceaysezdmrr hilalaldemir44 7+5 bnmde aşırı bulantım var 5 haftalıktan bu yana ilaç bile fayda etmiyor 😰
AlmilaninAnnesiii hilalaldemir44 7.haftadayiz hiç bulantım vs belirti hiç olmadı şimdiye kadar daha da olacağıni düşünmüyorum sizinkide tez zamanda geçer inşallah ❤️ kalp atışını da duyduk cuma günü çok şükür
hilalaldemir44 yagmur089 bende cuma gideceğim 5+3 te gitmistik kalp atisi yoktu insallah duyariz bu sefer 🖤 benimde 4 haftadan itibaren basladi bulantilarim
mine3444 Ben de 6+4 üm 5+6 da gittim keseyi gördüm ama kursağımda kaldı. Kese arkasında kanama var dedi ki zaten kırmızı baya adet gibi kanamam oldu peceteye. Ama çok şükür kanama kesildi. Cuma günü inşallah bebegi görür kalp atışıni duyabilirim. Hepimiz için hayırlısı olsun 🌺
hilalaldemir44 mine3444 yaaa ayniyiz 🖤 cuma gunu burdan tekrardan haberleselim bende cuma kalp atisi icin gideceğim 🌼 ay cok sukur
hilalaldemir44 excitedmom- benimde aksamlari bu saatlerde basliyor mide bulantim , ve hemen uykum geliyor 🥱
Kucukcicek61 Bende 4+6 yim henüz , ikinci gebeliğim. 1 Kasım’da randevum, o zaman insallah duyarım kalp atışını ancak o zamana randevu alabildim doktorumdan. ☺️
Mry123 hilalaldemir44 7+2 yim ve 6+6 haftamda yani bi kaç gün önce gittğimde bebeğide kalp atışınıda duyduk şükür. Midem çok kötüydü prilam verdi gece uyumadan önce iki tane içiyorum ve gün boyu iyiyim çok şükür yoksa yerlerdeydim ben🥴