Lidia Kızlar 24 haftalık olduk . Az önce tavuk yedim içi beyazdı ama bazı yerlerinde pembelik kalmıştı .Seçerek çok az yedim yoğurtla beraber birşey olurmu ?
heyzil06 Lidia o kadardan bişey olacağını sanmıyorum canım ama ben de çok evhamlıyımdır seni çok iyi anlıyorum allah korusun içini ferah tutmaya çalış ne kadar korunsak da olacağı varsa her yerden bulur zaten millet suşi yiyo evde mayonez yapıp yiyo valla