Emelcap Hayırlı sabahlar kızlar🤗hergünüm bu formu okumakla geçti.Ben ne zaman doğururum diye düşünüp duruyordum😏acaba normal mi olcak?sezeryan mi?son günlerim sürekli kabuslarla geçti çok dua ettim hayırlısı için ve tabiki normal olması hep dileğimdi😊Dün tam 39+0 olmuştuk kontrle geldik ama bir hafta öncesinden doktorum hazırlıklı gel demişti sebebi de 1cm açıklığım vardı.Ama ben sadece valizi almayı tercih ettim kontrle gidiyorum geri geleceğim diye ne sancı var ne birşey çünkü😂Erkenden hastahaneye geldik doktor sordu evin nerede?hastahanemize de uzak olduğunu söyledim,çatı muayenesi yaparken nişanım geldi o zaman yatış dediii bende hazır değilim diyorum doktora😏Neyse yattik sanki sezaryana gelmiş gibi bekliyorum ne ağrı ne acı akşama kadar bekledik.Tabi ben sürekli ayaktayım çömeliyorum yürüyorum.Aksam 7den sonra sancılarım başladı ama tarif etmem mümkün değil herkesin ağrı eşiği ayri sonuçta.1saatte sıklaşmaya başladı 5 dk dan daha az sürede vuruyor annemle eşim çömelmeme yardim ediyor.Sonra suyumun geldiğini anladim sürekli ebeler gelip alttan kaç cm diye bakiolar sabah 9dan 7e kadar 3cm anca olmuştu.Suyumda gelince sancılar da artti acilmamda birden 6 7 oldu tabi o sanci anlarini hiç yazmayayim istemiyorummmmm dayanamıyorum beni sezeryana alın diye çok ağladım annem eşim sagolsunlar yaparsin Emel dediler destek çok önemli🙏Derken açılmam 8cm oldu haydi dediler gidiyoruz ağlıyorum bi yandan içeri girdim doktorum anlatti söyle böyle yap diye 2 3 kez ıkındım ağzım kapalı bi şekilde kafası çıkıyor dedi ve bende bi rahatlama🙆😊oğlum geldii hemencik onu temizleyip bana dikiş attilar iğne yapiolar ama hissedyrsun gerçi sancı yaninda hiç bi şey...yarim saat benim işim sürdü ve oğluma kavuştum şuan hastahanedeyiz ve yanimda uyuyor🙏👼 rabbim sabrını veriyor çok dua edin ben kurtuldum darısı siz kardeşlerime olsun uzun oldu hakkınızı helal edin.🙏
Busya Emelcap ❤️❤️😘😘💕🌹🌹🌹🌹💕👨👩👧🤱🏻🤱🏻🤱🏻🤱🏻🤱🏻🤱🏻 Allah analı babalı büyütsün çok sevindim sabah sabah benimde nefes darlığım oldu uyuyAmamiştim paylaşimini görünce senin adına sevindim☺️🤱🏻.
PINARPEKER Emelcap canım dikerken nekadar hissettin.. kesilirkende hissettinmi..rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah..darısı başımıza.
KlncA Emelcap Maşallah Allah analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin ve sizleri hiç ayırmasın 🙏🏻 bizlere de doğum sırasında senin gibi dayanma gücü versin 🙏🏻
Ytmz PINARPEKER canim dikerkende kesilirkende zaten kesilirken hissetmiyorsun cunku uyusturuyolar dikerkende dikildigini biliyorsun ama ağri aci yok oyle diyeyeim
Emelcap PINARPEKER Kesilirken hissetmedim canim iğne yapiyorlar dikerkende aşırı bi aci olmadi ama hissediyorsun.
Emelcap KlncA Aminn canım İnşallAh sabredin bol bol Sümme Sebila Yessara duasini zikredin onunla kısa surede yaptigima inaniyorum🙏