Elif3421 benim suan 2. hamileligim. Gecen hafta cuma süphe ile gittim, ultrasonda kese gözüktü 5 haftalik dedi doktor. Ama bebek ve kalp atisi gözükmez duyulmaz dedi yarin icin bidaha cagirmisti bakalim nolcak.
ilk bebegim de karindan gözükmemisti, alttan muaynede 6 haftalikken kalp atisini duymustuk. Karindan 7bucuk haftalikken duyduk