ezgikrslyn02 Arkadaşlar doğum yapmak için bazı yazılar okudum doğumu başlatmak için eşim izine geldiğin de doğum olsa keşke kızını da görür benim de yanımda olur yoksa altı ay daha yanımıza gelemiyecek🥺bir fikri olan varmı acaba