Hacerhrmnkya42_ Yeni-anne-12 özel büyükşehir hastanesi Ayşe hanım 3 yıl önce doğum yaptım kendi soylemisti eşin girmek isterse girebilir diye ben istememiştim görümcem bir kardeş gibi o çok girmeyi istedi ve girmişti baş ucumdan ayrılmayarak elimi tutmuştu
kbrbrdkc Kuzenim medicana hastanesinde doğum yaptı eşi de doğuma girdi. Doktoru Rengin Hanımdı. Gayet memnun kaldılar
Rabiakaptan Ali kemal de ebelerden ricaci olun alirlar acilden girdiginizde bisey demeyin odaya alininca ebelerden ricaci olun